Amortizace | Q: Pružné tlumicí kroužky / desky na obou stranách |
Přídavná hmotnost na zdvih 10 mm | od 4 g |
Základní hmotnost pro zdvih 0 mm | od 75 g |
Pracovní tlak | 1,5 - 10 bar |
Pracovní tlak MPa | 0,15 - 1 MPa |
Dodatečný posunutý váhový faktor na 10 mm zdvih | od 2 g |
Závit na pístnici | M6 |
Třída odolnosti proti korozi CRC | 2 - Střední odolnost proti korozi |
Námořní klasifikace | viz certifikát |
Konstrukce | Píst, pístnice, těleso pohonu |
Energie dopadu v koncových polohách | od 0,07 J. |
Materiál potahu | Eloxování, čirá, slitina hliníku |
Materiál trubky ovladače | Vysoce legovaná ocel, nerezová ocel |
Materiál tyče | Vysoce legovaná ocel, nerezová ocel |
Materiál těsnění | NBR, TPE-U (PU) |
Pracovní médium | Stlačený vzduch podle ISO8573-1: 2010 [7: 4: 4] |
Montážní poloha | Žádný |
Váha táry se má pohybovat se zdvihem 0 mm | od 18,5g |
Pneumatické spoje | M5 |
Skok | od 25 mm |
Způsob montáže | S pomocí příslušenství |
Signalizace polohy | S pomocí senzorů |
Teplota okolí | -20 - 80 °C |
Teoretická síla při 0,6 MPa (6 bar, 87 psi), předstih | od 61 N. |
Pracovní režim | Push, Jednočinný |
Poznámka k materiálům | V souladu s RoHS |
Poznámky k pracovnímu médiu | Možný provoz v naolejovaném vzduchu (po zahájení mazání je nutné pro další práci) |
Varianty | Jednostranná pístnice |
Konec pístnice | Vnější závit |
Dodržování normy | CETOP RP 52 P, ISO 6432 |
Průměr pístu | 12 mm |