Amortizace | Q: Pružné tlumicí kroužky / desky na obou stranách |
Bezpečnost potravin | Viz další informace o materiálu |
Přídavná hmotnost na zdvih 10 mm | od 4,8g |
Základní hmotnost pro zdvih 0 mm | od 130 g |
Pracovní tlak | 1 - 10 bar |
Dodatečný posunutý váhový faktor na 10 mm zdvih | od 2,2 g |
Třída odolnosti proti korozi CRC | 4 - Velmi vysoká odolnost proti korozi |
Námořní klasifikace | viz certifikát |
Konstrukce | Píst, pístnice, těleso pohonu |
Materiál potahu | Vysoce legovaná ocel, nerezová ocel |
Materiál trubky ovladače | Vysoce legovaná ocel, nerezová ocel |
Materiál tyče | Vysoce legovaná ocel, nerezová ocel |
Pracovní médium | Stlačený vzduch podle ISO8573-1: 2010 [7: 4: 4] |
Montážní poloha | Žádný |
Váha táry se má pohybovat se zdvihem 0 mm | od 21 g |
Pneumatické spoje | M5 |
Skok | od 10 mm |
Způsob montáže | S pomocí příslušenství |
Signalizace polohy | S pomocí senzorů |
Teplota okolí | 0-80 °C |
Teoretická síla při 0,6 MPa (6 bar, 87 psi), předstih | od 121 N. |
Teoretická síla při 0,6 MPa (6 bar, 87 psi), zatahování | od 104 N. |
Pracovní režim | Dvojitá akce |
Poznámka k materiálům | V souladu s RoHS |
Poznámky k pracovnímu médiu | Možný provoz v naolejovaném vzduchu (po zahájení mazání je nutné pro další práci) |
Na základě standardu | ISO 6432 |
Průměr pístu | 16 mm |